Презентація "Бачення сучасного кабінету історії"
план роботи
кабінету
історії
на 2019- 2020
навчальний рік
№ з/п
|
Зміст
заходів
|
Термін
виконання
|
Відповідальний за
роботу
|
Відміт-ка про виконання
|
1. Організаційна робота
|
||||
1.1
|
Обрати раду кабінету, розподілити обов’язки між членами
ради
|
До 06.09.2019
|
Жовнер Г.О.
|
|
1.2
|
Скласти
графік чергування у кабінеті «Історія»
|
До 06.09.2019
|
Жовнер Г.О..
|
|
1.3
|
Закріпити
за учнями робочі місця в кабінеті
|
До 06.09.2019
|
Жовнер Г.О.
|
|
1.4
|
Силами
закріпленої групи
проводити
генеральне прибирання в кабінеті
|
Щодня
|
Жовнер Г.О..
|
|
1.5
|
Провести
інвентаризацію матеріальних цінностей кабінету
|
До 12.11.19
|
Жовнер Г.О.
|
|
1.6
|
Проводити
роз’яснювальну роботу серед учнів з питань дотримання техніки безпеки та
безпеки життєдіяльності:
-
правила роботи в
кабінеті;
-
правила пожежної
безпеки;
-
права й обов’язки
учнів;
-
єдині вимоги до учнів
|
Регулярно,
протягом року
|
Жовнер Г.О..
|
|
1.7
|
Скласти
розклад роботи кабінету
|
До 13.09.19
|
Жовнер Г.О.
|
|
1.8
|
Перевірити
своєчасність і правильність ведення інвентарної та матеріальної книг
|
До 01.10.19
|
Жовнер Г.О.
|
|
1.9
|
Оформити:
-
паспорт кабінету;
-
папку з охорони праці
та безпеки життєдіяльності
|
До 15.09.19
|
Жовнер Г.О.
|
|
1.10
|
Здійснити
поточний ремонт кабінету
|
Червень 2020
|
Жовнер Г.О..
|
|
2. Навчально-методична робота
|
||||
2.1.
|
Систематизувати
і дібрати дидактичний матеріал для проведення самостійних робіт із таких тем:
|
|||
«Україна в
роки Першої світової війни», І курс;
|
Вересень 2019
|
Жовнер Г.О.
|
||
«Розгортання
Української революції. Боротьба за відновлення державності», І курс;
|
Жовтень 2019
|
Жовнер Г.О..
|
||
«Україна
в роки Другої світової війни», ІІ курс;
|
Листопад 2019
|
Жовнер Г.О.
|
||
«Україна в перші повоєнні роки», ІІ
курс
|
Грудень
2019
|
Жовнер Г.О..
|
||
2.2
|
Підібрати і
скласти різнорівневі тематичні (контрольні ) роботи з тем:
|
|||
«Україна в
умовах десталінізації», ІІ курс;
|
Листопад 2019
|
Жовнер Г.О.
|
||
«Україна в
період загострення кризи радянської системи»,
ІІ курс;
|
Грудень 2019
|
Жовнер Г.О..
|
||
«Відновлення
незалежності України», ІІ курс;
|
Січень 2020
|
Жовнер Г.О.
|
||
«Становлення України як незалежної країни», ІІ курс;
|
Січень 2020
|
Жовнер Г.О..
|
||
«Творення Нової України», ІІ курс
|
Лютий 2020
|
Жовнер Г.О.
|
||
2.3
|
Розробити
індивідуальні завдання з громадянської освіти з тем:
|
.
|
||
«Особистість
та її ідентичність», І курс;
|
Жовтень 2019
|
Жовнер Г.О.
|
||
«Права і свободи людини», І курс
|
Лютий
2020
|
Жовнер Г.О..
|
||
2.4
|
Оформляти
постійно діючі стенди : «Сумщина», «Сьогодні на уроці»
|
Протягом року
|
Жовнер Г.О.
|
|
2.5
|
Опрацьовувати
методичну літературу та матеріали
фахових журналів «Історія в школі»
|
Протягом року
|
Жовнер Г.О..
|
|
2.6
|
Поповнювати папку «На допомогу учням»
|
Протягом року
|
Жовнер Г.О.
|
|
2.7
|
Організувати в кабінеті
методичний куточок
|
Грудень2019
–травень2020
|
Жовнер Г.О.
|
|
2.8
|
З метою підготовки навчально-методичного
забезпечення нових програмних тем оформити тематичні папки:
|
|||
«Облаштування повоєнного світу», ІІ курс;
|
Листопад 2019
|
Жовнер Г.О.
|
||
«Провідні
держави світу в міжвоєнний період», ІІ курс;
|
Грудень 2019
|
Жовнер Г.О.
|
||
«Відновлення
незалежності України», ІІ курс
|
Березень 2020
|
Жовнер Г.О..
|
||
2.9
|
Поповнити
тематичні папки;
«Держави
Центрально-Східної Європи», ІІ курс;
«Держави
Азії та Латинської Америки», І курс
|
Протягом року
|
Жовнер Г.О.
|
|
2.10
|
Підібрати відеоматеріали
та презентації до уроків
|
Протягом року
|
Жовнер Г.О.
|
|
2.11
|
Робота з блогом
|
Протягом року
|
Жовнер Г.О.
|
|
2.12
|
Поповнити і
систематизувати план самоосвіти
|
Протягом року
|
Жовнер Г.О..
|
|
2.13
|
Удосконалювати та
впроваджувати на уроках методичну проблему
«Інноваційні
технології у вивченні історії сучасності»
|
Протягом року
|
Жовнер Г.О.
|
|
3. Удосконалення матеріально-технічної бази
кабінету
|
||||
3.1
|
Скласти
заявку на придбання технічних засобів навчання (комп'ютера та мультимедійної
дошки)
|
До 20.09.19
|
Жовнер Г.О.
|
|
3.2
|
Оформити
підписку на періодичну пресу для кабінету
|
Вересень 2019
|
Жовнер Г.О..
|
|
3.4
|
Поповнити
бібліотечний фонд кабінету довідковою літературою
|
Протягом року
|
Жовнер Г.О.
|
|
4. Позакласна робота з учнями
|
||||
4.1
|
Організувати
проведення консультування для учнів закріпленої групи
|
Протягом року
|
Жовнер Г.О.
|
|
4.2
|
Організувати
і спланувати роботу факультативу «Історія України - підготовка до ЗНО»
|
До 01.10.19
|
Жовнер Г.О..
|
|
4.3
|
З метою підготовки до олімпіади розробити можливі
зразки завдань
|
Жовтень 2019
|
Жовнер Г.О.
|
|
4.4
|
Один раз на
тиждень проводити заняття з учнями,які готуються до олімпіади
|
Щотижня
|
Жовнер Г.О..
|
|
4.5
|
Скласти
індивідуальні програми для роботи з обдарованими учнями
|
До 10.09.19
|
Жовнер Г.О.
|
|
4.6
|
Систематизувати
творчі роботи учнів і оформити відповідні папки
|
Протягом року
|
Жовнер Г.О..
|
|
4.7
|
З метою
підготовки до Всеукраїнського конкурсу юних істориків «Лелека» розробити
можливі зразки завдань
|
Січень 2020
|
Жовнер Г.О.
|
|
4.8
|
Проводити
заняття з учнями, які готуються до ЗНО
|
Березень – травень
2020
|
Жовнер Г.О..
|
|
4.9
|
Провести предметний тиждень з історії
|
Березень 2020
|
Жовнер Г.О.
|
|
4.10
|
Проводити в групах історичні години, бесіди, приурочені
важливим історичним подіям та пам’ятним датам
|
Протягом року
|
Жовнер Г.О..
|
|
4.11
|
Відвідування музеїв м. Конотоп
|
Квітень – травень
2020
|
Жовнер Г.О.
|
|
5. Інформаційно-бібліографічна робота
|
||||
5.1
|
Вивчити
склад фонду бібліотеки навчального закладу з проблем методики викладання курсу «Історія»
|
Вересень– жовтень 2019
|
Жовнер Г.О.
|
|
5.2
|
Скласти
короткі анотації на отриману
літературу .
|
Протягом року
|
Жовнер Г.О..
|
|
5.3
|
Організувати
книжкову виставку:
|
Жовнер Г.О.
|
||
- «Громадянська
освіта»;
|
Жовтень 2019
|
Жовнер Г.О..
|
||
- «Чинні
підручники на 2019/2020 н. р.»;
|
Вересень 2019
|
Жовнер Г.О.
|
||
-
«Підготовка до ЗНО – 2020»
|
Травень
2020
|
Жовнер Г.О.
|
||
5.4
|
Взяти
участь у замовленні літератури для бібліотеки закладу та кабінету
|
Протягом року
|
Жовнер Г.О..
|
|
5.5
|
Вилучити із
бібліотечного фонду кабінету застарілу та непридатну для користування
літературу
|
Вересень 2019
|
Жовнер Г.О.
|
|
5.6
|
Укомплектувати
бібліотеку кабінету підручниками та літературою відповідно до вимог
навчальних програм
|
Вересень 2019
|
Жовнер Г.О..
|
|
5.7
|
Оформити електронну картотеки:
|
|||
-
періодичних видань;
|
Грудень 2019
|
Жовнер Г.О.
|
||
-
методичної та довідкової літератури;
|
Травень 2020
|
Жовнер Г.О.
|
||
-
екранно-звукових посібників
|
Жовтень 2019
|
Жовнер Г.О.
|
||
6. ОХОРОНА ПРАЦІ
|
||||
6.1
|
Оновити
стенд з техніки безпеки;
|
Вересень 2019
|
Жовнер Г.О.
|
|
6.2
|
Оформити у
кабінеті папку з техніки безпеки
|
Вересень 2019
|
Жовнер Г.О..
|
|
6.3
|
Ознайомити
учнів з інструкцією з техніки безпеки та правилами роботи в кабінеті
|
Вересень 2019, постійно
|
Жовнер Г.О.
|
|
6.4
|
Забезпечити
безпечні умови для роботи в кабінеті.
|
Постійно
|
Жовнер Г.О.
|
|
6.5
|
Вимагати
від учнів неухильного виконання правил з техніки безпеки
|
Постійно
|
Жовнер Г.О.
|
Завідуючий
кабінету ____________________ Жовнер Г.О.
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА Історія: Україна і світ 10–11 класи
для загальноосвітніх навчальних закладів
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА Історія України. Всесвітня історія 10–11 класи
для загальноосвітніх навчальних закладів
ФОТОГАЛЕРЕЯ
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА Історія: Україна і світ 10–11 класи
для загальноосвітніх навчальних закладів
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА Історія України. Всесвітня історія 10–11 класи
для загальноосвітніх навчальних закладів
ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ
ПЛАН
Група
№24 «Кухар, кондитер» (35 год)
Історія України (рівень стандарту) : підручник для
10 класу закладів загальної середньої освіти / В. С. Власов, С. В. Кульчицький.
– Київ : Літера ЛТД, 2018. – 256 с.
№ п/п
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Дата
|
ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП
|
||
1
|
Основні
тенденції соціально-економічного, політичного та культурного розвитку
|
|
Розділ 1. УКРАЇНА В РОКИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ
|
||
2
|
Україна
напередодні війни. Початок воєнних дій на території України
|
|
3
|
Україна в
роки першої світової війни
|
|
4
|
Практичне
заняття № 1. Українські січові стрільці – перше в новітній історії
національне військо
|
|
5
|
Практичне
заняття № 2. Зміни у повсякденному житті під впливом Першої світової війни.
|
|
6
|
Узагальнення
знань за розділом І «Україна в роки Першої світової війни»
|
|
7
|
Урок контролю
і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Україна в роки Першої
світової війни»
|
|
Розділ 2. ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОЇ
РЕВОЛЮЦІЇ
|
||
8
|
Початок
Української революції
|
|
9
|
Проголошення
автономії України
|
|
10
|
Центральна
Рада і Тимчасовий уряд: від протистояння до компромісу
|
|
11
|
Утворення
Української Народної Республіки. Протистояння національно-патріотичних сил і
більшовиків
|
|
12
|
Проголошення
незалежності УНР. Брест-Литовський мирний договір
|
|
13
|
Практичне заняття
№ 3.Брестський мирний договір: політичні наслідки та реакція суспільства
|
|
14
|
Узагальнення
знань за розділом ІІ «Початок Української революції»
|
|
15
|
Урок контролю
і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Початок Української
революції»
|
|
Розділ 3. РОЗГОРТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ
РЕВОЛЮЦІЇ. БОРОТЬБА ЗА ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОСТІ
|
||
16
|
Українська
Держава гетьмана Павла Скоропадського
|
|
17
|
Директорія
УНР: у вогні війни та політичного протиборства
|
|
18
|
Західноукраїнська
Народна Республіка
|
|
19
|
1919 рік: встановлення
УРСР та окупація України білогвардійцями
|
|
20
|
Реставрація
УРСР. Радянсько-польська війна. Розгром військ Петра Врангеля
|
|
21
|
Практичне
заняття № 4. Портрет Симона Петлюри на тлі епохи
|
|
22
|
Практичне
заняття № 5. – Більшовизм та український націонал-комунізм: порівняльна
характеристика.
|
|
23
|
Розвиток
культури України за доби Української Держави
П.
Скоропадського та Директорії УНР.
|
|
24
|
Розвиток
культури України за більшовицького режиму.
|
|
25
|
Узагальнення
знань за розділом ІІІ «Розгортання Української революції. Боротьба за
відновлення державності»
|
|
26
|
Урок контролю
і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Розгортання Української
революції. Боротьба
за відновлення державності»
|
|
Розділ 4. ВСТАНОВЛЕННЯ Й УТВЕРДЖЕННЯ
КОМУНІСТИЧНОГО ТОТАЛІТАРНОГО РЕЖИМУ В УКРАЇНІ
|
||
27
|
Внутрішнє і
міжнародне становище радянської України на початку 1920-х рр. Утворення
Радянського Союзу
|
|
28
|
УСРР на
початку 1920-х рр. Масовий голод 1921–1923 рр.
|
|
29
|
Впровадження
нової економічної політики. Кампанія українізації в УСРР
Форсована
індустріалізація радянської України
|
|
30
|
Суцільна
колективізація. Сільського господарства радянської України. Голодомор
1932-1933 рр.
|
|
31
|
Практичне
заняття № 5. Історичні документи про витоки, причини та наслідки голодомору
|
|
32
|
Масові
репресії в радянській Україні
|
|
33
|
Практичне
заняття № 6. Ідеологізація суспільного життя та репресії у радянській Україні
|
|
34
|
Освіта,
наука, література та мистецтво в радянській Україні
|
|
35
|
Узагальнення
знань за розділом ІV «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного
режиму в Україні»
|
ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ
ПЛАН
Група
№23 «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, електрогазозварник»» (45год)
Історія України (рівень стандарту) : підручник для 10
класу закладів загальної середньої освіти / В. С. Власов, С. В. Кульчицький. –
Київ : Літера ЛТД, 2018. – 256 с.
№ п/п
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Дата
|
ПОВТОРЕННЯ.
ВСТУП
|
||
1
|
Основні тенденції соціально-економічного,
політичного та культурного розвитку
|
|
Розділ 1. УКРАЇНА В РОКИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ
|
||
2
|
Україна напередодні війни. Початок
воєнних дій на території України
|
|
3
|
Україна в роки першої світової
війни
|
|
4
|
Практичне заняття № 1. Українські
січові стрільці – перше в новітній історії національне військо
|
|
5
|
Практичне заняття № 2. Зміни у
повсякденному житті під впливом Першої світової війни.
|
|
6
|
Узагальнення знань за розділом І
«Україна в роки Першої світової війни»
|
|
Розділ 2. ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОЇ
РЕВОЛЮЦІЇ
|
||
7
|
Початок Української революції
|
|
8
|
Проголошення автономії України
|
|
9
|
Центральна Рада і Тимчасовий уряд:
від протистояння до компромісу
|
|
10
|
Утворення Української Народної
Республіки. Протистояння національно-патріотичних сил і більшовиків
|
|
11
|
Проголошення незалежності УНР.
Брест-Литовський мирний договір
|
|
12
|
Практичне заняття № 3.Брестський мирний договір: політичні наслідки та реакція
суспільства
|
|
13
|
Узагальнення знань за розділом ІІ
«Початок Української революції»
|
|
Розділ 3. РОЗГОРТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ
РЕВОЛЮЦІЇ. БОРОТЬБА ЗА ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОСТІ
|
||
14
|
Українська Держава гетьмана Павла
Скоропадського
|
|
15
|
Директорія УНР: у вогні війни та
політичного протиборства
|
|
16
|
Західноукраїнська Народна Республіка
|
|
17
|
1919 рік: встановлення УРСР та
окупація України білогвардійцями
|
|
18
|
Реставрація УРСР.
Радянсько-польська війна. Розгром військ Петра Врангеля
|
|
19
|
Практичне заняття № 4. Портрет
Симона Петлюри на тлі епохи
|
|
20
|
Практичне
заняття № 5. – Більшовизм та український націонал-комунізм: порівняльна
характеристика.
|
|
21
|
Розвиток культури України за доби
Української Держави
П. Скоропадського та Директорії
УНР.
|
|
22
|
Розвиток культури України за
більшовицького режиму.
|
|
23
|
Узагальнення знань за розділом ІІІ
«Розгортання Української революції. Боротьба за відновлення державності»
|
|
Розділ
4. ВСТАНОВЛЕННЯ Й УТВЕРДЖЕННЯ КОМУНІСТИЧНОГО ТОТАЛІТАРНОГО РЕЖИМУ
В УКРАЇНІ
|
||
24
|
Внутрішнє і міжнародне становище
радянської України на початку 1920-х рр. Утворення Радянського Союзу
|
|
25
|
УСРР на початку 1920-х рр. Масовий
голод 1921–1923 рр.
|
|
26
|
Впровадження нової економічної
політики. Кампанія українізації в УСРР
|
|
27
|
Форсована індустріалізація
радянської України
|
|
28
|
Суцільна колективізація.
Сільського господарства радянської України. Голодомор 1932-1933 рр.
|
|
29
|
Практичне заняття № 5. Історичні
документи про витоки, причини та наслідки голодомору
|
|
30
|
Масові репресії в радянській
Україні
|
|
31
|
Практичне заняття № 6.
Ідеологізація суспільного життя та репресії у радянській Україні
|
|
32
|
Освіта, наука, література та
мистецтво в радянській Україні
|
|
33
|
Узагальнення знань за розділом ІV «Встановлення й утвердження
комуністичного тоталітарного режиму в Україні»
|
|
Розділ
5. ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД
|
||
34
|
Українські землі в складі Польщі.
|
|
35
|
Українські землі в складі Румунії
та Чехословаччини.
|
|
36
|
Культурне життя на
західноукраїнських землях. Політичне й культурне життя української політичної
еміграції.
|
|
37
|
Узагальнення знань за розділом V «Західноукраїнські землі у
міжвоєнний період»
|
|
Розділ
6. УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ
|
||
38
|
Початок Другої
світової війни. Радянсько-німецькі договори 1939 р.
|
|
39
|
Початок німецько-радянської війни.
Поразки і відступ Червоної армії
|
|
40
|
Український національний рух у
1941–1942 рр.
|
|
41
|
Україна в умовах нацистської
окупації.
|
|
42
|
Розгортання руху опору в Україні
|
|
43
|
Вигнання з України нацистських
загарбників.
|
|
44
|
Завершення Другої світової війни.
Ціна перемоги
Практичне заняття: «Дослідження
документів та матеріалів усної історії про Другу світову війну»
|
|
45
|
Узагальнення знань за розділом VІ
«Україна в роки Другої світової війни»
|
ФОТОГАЛЕРЕЯ
Немає коментарів:
Дописати коментар